Welkom!
Ons team is altijd beschikbaar op elk tijdstip! Wij zijn vereerd dat u voor ons hotel heeft gekozen voor uw verblijf en wij bieden u deze diensten aan. Als u iets van assistentie nodig heeft dat niet in deze lijst staat, neem dan contact met ons via Whatsapp +32473425316
We wensen u een prettig verblijf!
Aanpassingen in verband met uw verblijf:
Alle aanpassingen in verband met de originele reservatie moeten gecoördineerd worden en geaccepteerd door het hotel. Contacteer de receptie als je iets wilt veranderen.
Andere Services:
Neem contact met onze receptie voor reservatie van een evenement, stadsbezichtiging, restaurant, taxi, openbaar vervoer, film, …
Apotheek:
De korstbijzijnde apotheek bevindt zich in het Noordstation oftewel op het Rogierplein.
Auto verhuur:
Voor vragen over autoverhuur, neem contact op met onze receptie, ons team is verheugd om u te helpen in verband met deze services via respectabele autoverhuurbedrijven.
Baggage Kamer:
U kunt altijd uw bagage gratis achterlaten op dag van aankomst of op dag van vertrek. Is een gratis service van het hotel.
Bij sprake van problemen contacteer de receptie.
Brandalarm instructies:
Lees aandachtig de brandwaarschuwingsaffiche die gelokaliseerd staat op de achterkant van uw deur en herinner de nooduitgangen. Bij sprake van problemen contacteer direct de receptie via Whatsapp +32473425316
Cameraveiligheid:
Het hotel is uitgerust met een multicamerasysteem voor uw veiligheid. Hun doelstelling is om over het hotel te waken 24/24 en 7/7. De opgenomen beelden worden 1 maand bijgehouden en dan worden ze verwijderd.
Check-in:
Check-in tijd is vanaf 15.00
Check-out:
Wanneer u het hotel verlaat, controleer nog eens volledig uw kamer zodat u niets vergeet. Passeer even aan de receptie voor te zeggen dat u vertrekt en uw kamersleutel te overhandigen.
Check-out Tijd:
Check-out tijd is voor 11.00 op dag van vertrek. U bent gewaarschuwd dat er een extra te betalen is als u langer in de kamer verblijft. Als u langer op de kamer wilt verblijven, contacteer even de receptie voor de gewenste arrangementen (als het beschikbaar is).
City plan:
Aan de receptie desk vindt u verschillende mapjes en verschillende folders met bezienswaardigheden. Voor verdere details en informatie, contacteer even onze receptionisten aan de receptie.
Computer:
Er staat een computer gratis ter beschikking in de lobby voor onze gasten.
Copy en Scan:
Onze receptionisten verlenen deze diensten. Voor meer informatie contacteer onze receptie.
Express Check-out:
Voor meer informatie contacteer onze receptie.
Extra Diensten:
Als u nog een extra kussen, deken, handdoek, washandje, … contacteer de receptie via Whatsapp +32473425316
Extra Gasten:
Wegens veiligheid en onze hotel verzekering, extra gasten mogen niet naar de kamer komen. U kunt altijd gebruiken van onze Ontbijtruimte, Bar/receptie of onze Receptie voor een samenkomst.
Flessen Water en Frisdranken:
Flessen water en andere gekoelde dranken zijn beschikbaar op verkoop 24 uren in onze automatische verkoopmachine aan de achterzijde van ons hotel.
Haardroger:
Een haardroger is geïnstalleerd in uw badkamer.
Ijsmachine:
Ijsblokjes kunnen verkrijgd worden aan de receptie.
Internetverbinding:
Wirelesshogesnelheidsverbinding is gratis te verkrijgen in alle kamers en publieke plaatsen in ons hotel. Instructies voor verbinding:
Wifi netwerk naam : BW City Centre
Paswoord : BWcitycentre
Bij sprake van problemen contacteer de receptie.
Kamer schoonmaakkaart/ Niet storen kaart:
U vindt uw kamer schoonmaakkaart/Niet storen kaart op de achterkant van de deur oftewel op de bureau.
In geval van twijfel, zal ons schoonmaakteam uw keuze vragen.
Kluisjes:
Het is niet zo verstandig om waardevolle materialen achter te laten in uw kamer, het hotel is niet verantwoordelijk voor diefstallen. U kunt waardevolle spullen in het kluisje aan de receptie achter laten.
Koffie/ Thee Apparaat:
Waterkoker met koffie en thee benodigdheden staat in uw kamer gratis ter beschikking.
Kraantjeswater:
Het kraantjeswater in onze regio is zonder problemen te drinken
Kredietkaarten:
We accepteren Maestro, Visa, Mastercard en American Express
Nachtingang:
De receptie is open 24/7. Als de deur gesloten is, gebruik de nachtbel naast de ingang.
Niet-rokers:
Ons hotel is een volledig niet rokers hotel. Respecteer dit aub.
Noodgeval Medische Assistentie:
Bij een noodgeval met medische assistentie, contacteer de receptie via Whatsapp +32473425316.
Ontbijt:
Amuseer van ons uitgebreid ontbijtbuffet in onze ontbijtruimte op de benedenverdieping.
Geserveerd : maandag tot zondag vanaf 07.00 tot 10.30.
Ontbijt TO GO express:
Geniet van 1 koffie of thee, 1 fruitsap, 1 toast met kaas en 1 koffiekoek.
Geserveerd : maandag tot zondag vanaf 07.00 tot 10.30 in de lobby.
Parking:
Het hotel heeft geen private parking. U kunt altijd uw auto in de beveiligde parking “Victoria” zetten. Parkeren in de straten is ook beschikbaar naar uw verantwoordelijkheid (beschikbaarheid – kosten).
Receptie:
De receptie is 24 op 7 open. U kunt ons altijd bereiken via Whatsapp +32473425316
Sleutel:
Hou altijd uw sleutel bij u tot de dag van vertrek. Receptie is beschikbaar 24 uur op 7 in geval van nood (vergeten sleutel, of andere zaken).
Snacks:
Snacks zijn beschikbaar op verkoop bij onze receptie.
Stopcontacten:
Alle stopcontacten in jullie kamer staan altijd aan. Transformators kunnen gegeven worden door de receptionisten (als ze beschikbaar zijn).
Strijkijzer en Strijkplank:
Vraag om assistentie aan de receptie voor een strijkijzer/strijkplank om mee te brengen naar de kamer.
Taxi:
Als u een taxi nodig heeft naar uw bestemming, laat het aan de receptie weten, wij maken de reservatie.
Technische Problemen:
Als er een technisch probleem is in de kamer, laat het ons weten. We proberen u zo snel mogelijk te helpen.
Telefoon Instructies:
Andere kamers: druk Kamernummer voor contact met de kamer.
Buitenlijn: druk 0 voor een buitenlijn.
Receptie: via Whatsapp +32473425316
Toiletbenodigdheden:
Iets vergeten thuis? We hebben enkele gratis producten liggen zoals tandpasta en tandenborstel, scheermes en scheerschuim, kam, naaikit, verzorgkit, schoensmeer aan onze receptie.
Ventilators:
Ons hotel is niet volledig met airco’s geinstalleerd 24/7. De airco’s kunnen soms in veiligheid vallen. We hebben ventilators gratis ter beschikking aan de receptie. Contacteer de receptie.
Verkoopautomaat:
De verkoopautomaat met drinken bevindt zich aan de achterkant van onze lobby.
Vroeger Vertrek:
Wij wensen u te informeren dat het hotel het mogelijk maakt om uw vroeger vertrek dat niet ingepland is 24 uur op voorhand nog te laten betalen.
Wekkerdienst:
Vraag aan onze receptie als u wakker wilt gebeld worden.
We waarderen uw opinie:
Hier bij Best Western Hotels zijn we dankbaar voor uw informatie. Als er iets is voor uw verblijf nog beter te maken, laat het zo snel mogelijk weten aan onze receptie.
Wanneer uw verblijf gedaan is, vragen we even voor uw medewerking en enkele minuten van uw tijd om onze beoordelingsfiche in te vullen via jullie reservatieplatform.
Krijg 250 punten in Best Western’s Gratis Programma door deze website: www.bwfeedback.com
Nog geen Best Western kaart? Vraag aan onze receptie om uw kaart aan te maken of via de website www.bestwesternrewards.com